Urteak aurrera doazen
heinean, gizarteak aldaketak sakonak jasaten ditu eta irakaskuntzak gizarteko
beharrizanei erantzuten dionez, ezinbestean aldaketak egin behar izan dira.
Batzuetan, ekimen administratiboei esker, beste batzuetan aldiz, irakasle eta
ikertzaileen egonezinagatik, hauek, teknologia hezkuntza sistemaren oinarri
bezala ikusi dutelako.
Dena den, argi
dagoena da IKTak baliabide gisa erabili behar direla, oinarri pedagogikoekin
bat eginez, horrela, ikasleen autonomia sustatuz. Horrez gain, beharrezkotzat
jotzen da irudimena, sormena eta hezteko objektu digitalen kalitatearen
ebaluazioa sustatzea.
Baina zeri deritzogu hezteko objektu digitala?
Bada, erabiltzailearen ezagutza maila hedatzeko, hots, ikasteko helburua duen
eduki digitalari dagokio. Zenbait objektu ditu integraturik, orokorrean,
multimedia erabiltzen da, erakargarriagoa eta dinamikoagoa izan dadin.
Honekin loturik, zenbait proiektu sortu dira,
horien artean “Internet en la Escuela” eta “Internet en el Aula”. Lehenak, esperimentaziorako,
berrikuntzarako eta hausnarketarako espazio bat bultzatzen zuen. Bigarrena
aldiz, lankidetza ikaskuntzan oinarritzen da.
0 iruzkinak:
Argitaratu iruzkina